Najważniejszy jest pomysł na film reklamowy. Następnie trzeba przygotować scenariusz. Doskonale wiemy, że w 30 sekundach filmu reklamowego nie da się powiedzieć o wszystkich rzeczach, o których byśmy chcieli. Dlatego nasi scenarzyści pomagają klientom podjąć decyzję jak zbudować scenariusz, który zainteresuje i pozyska ich potencjalnych klientów. Często widzą coś wyjątkowego – czego klient nie zauważa.Nasi scenarzyści na co dzień piszą scenariusze filmów reklamowych, programów telewizyjnych i seriali. Znają się na reklamie telewizyjnej, bo sporo ich już napisali i zrealizowali. Znają gust określonego odbiorcy, wiedzą jak powinien wyglądać interesujący film reklamowy.

Efekt w dużej mierze zależy od budżetu przeznaczonego na realizację filmu reklamowego…my wiemy, że drogo nie znaczy dobrze, niskim kosztem też można osiągnąć znakomity efekt…